familienuijtenopreis.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

We gaan een mooie verre reis maken naar Singapore, India, Maleisië en Australië. Met z'n viertjes drie maanden op sabbatical !! We vertrekken op 10 februari 2009. Als je het leuk vind kun je onze belevenissen volgen op deze reislog. Je vindt hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's , en via de kaart weet je altijd precies waarwe zijnen waar we zijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel. Hier staan ook praktische gegevens over onze verblijfplaatsen.

Uiteraard is de datum niet 01-01-2010, maar zo komt deze tekst altijd bovenaan, lekker handig !!

Tot ziens op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes & Kusjes,

Fred, Jolande, Guusje & Roosje

Eric, Karin en Cato Soethout

Hallo Fred, Jolande, Guusje en Roosje,
Wij willen jullie een gigantisch mooie, en leerzame reis toewensen. Wat zullen jullie straks een ervaring rijker zijn. Geweldig, geniet er lekker van, en leuk dat we via jullie reislog een beetje mee kunnen genieten.
lieve groetjes Eric, Karin en Cato

zoe

guusje..
war bven je nu eigelijk??
xx

Gonda

Hallo jullie allemaal.
Ik hoop dat jullie een goede en rustige reis hebben gehad en wens jullie heel veel plezier.Geniet er van. Liefs Gonda

corrien

Hallo lieverds, jullie hebben het wel leuk zeker he?, ik mis jullie nu al! geniet ervan dikke zoen corrien

Nadia, Ralph, Stijn en Jasmijn

Lieve Jolande en rest,
Jammer dat ik je niet meer voor jullie vertrek heb kunnen zien! Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad en al wat mooie ervaringen opgedaan. Wij volgen jullie met veel plezier! Geniet ervan! Liefs van ons allemaal.

Ingrid, Luna en Fee

Hé familie! Wat fantastisch ziet het eruit, jullie zien er zo gelukkig uit! Wat een ervaring voor de kids, en dit is nog maar het begin! Wij leven met jullie mee en genieten van de foto's. Hier in Breda is het ook hartstikke spannend met werk, huishouden en pubers... :-)

Liefs van ons 3-en

ciska kelly

Zie je wel, als je goed je best doet, kun je overal lekker shoppen. We zijn benieuwd naar een modeshow. Groetjes Ciska

mieke en loek

lieve jolande,fred,guus en roos,
wat een mooi land zeg australie ik kan me voorstellen dat het nog mooier is als je er bent.
dit zal altijd speciaal blijven voor jullie!
nou hier is het ook al een beetje zomer hoor,en we gaan natuurlijk straks het goeie weer tegemoet. ik vind het wel heeeel moeilijk dat ik er niet ben als jullie thuis komen maar we zorgen dat we mekaar zosnel mogelijk gaan zien.heb ook een paar keer geprobeerd te skypen maar is me niet gelukt.
we houden wel contact als we in de ardeche zijn maar wilde nog even zeggen dat we alles open kunnen laten ivm met ev. bezoek van jullie !!!nou zet onze skype vandaag weer open en zie wel of we nog contact krijgen.heel veel lieve groetjes kusjes en knuffels van ons uit dongen.xxxxxxx