familienuijtenopreis.reismee.nl

Een dag in Jaipur met Roosje

Een dag in Jaipur.

Vandaag is het zaterdag. We gaan vandaag veel dingen bezoeken ik heb er heel erg zin in.
We gaan zo meteen met een olifant naar het Amber fort.
We zijn bij de olifanten aangekomen, papa en ik gaan samen op een olifant.
Er staan allemaal mensen die dingen willen verkopen.
Guusje en ik kopen allebei een klein parapluutje tegen de zon. Ze zijn heel mooi.
Eindelijk mogen we op een olifant.
De olifant wiebelt wel een beetje maar het is toch heel leuk.
Als we bij het Amber fort aankomen staan er weer heel veel mensen die dingen willen verkopen. Deze keer kopen we niks. Onze gids geeft ons een rondleiding door het fort.
Hij verteld dat de koning van Jaipur 12 vrouwen had.
Ze hadden allemaal twee eigen kamers. Een voor de zomer en een voor de winter.
Daarna gingen we nog even shoppen. We hebben heel veel leuke dingen gekocht.
Daar na gingen we naar het hotel even zwemmen en uitrusten.
En als laatste gingen we naar het tijger fort dat ligt heel hoog op een berg.
Het fort had een muur die om heel de stad Jaipur lag.
De muur was 50 km lang!
Toen we weer terug gingen zijn we lekker bij de McDonalds gaan eten.
De McDonalds zag er het zelfde uit als in Nederland.
Alleen als je naar buiten keek zag je allemaal bedelende kinderen.
Dat vind ik heel zielig. Toen we klaar waren met eten gingen we terug naar het hotel.
En we vielen gelijk in slaap.

Groetjes en kusjes,

Van Roosje Nuijten

Reacties

Reacties

Resie

Hoi Roosje,

Wat een leuk verslag heb je geschreven over Jaipur. Ik denk dat het een hele leerzame reis is en dat jullie heel veel leren. Volgens mij hebben jullie ook heel lekker weer. Geniet er van en ik ben benieuwd naar het volgende verslag.

Veel groetjes vanuit rosmalen!

Van Toine, Resie, Thijn, Lotte en Julie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!