familienuijtenopreis.reismee.nl

India reisplan klaar !!

Wat wij in India willen doen hebben we helemaal duidelijk: eerst wennen aan India en relaxen aan het strand in Goa. Wij hebben 2 leuke hutjesgeboekt op een mooi strand, zie http://www.alessandra-resort.com

Na het doorwerken van de mooiste reisbrochures voor georganiseerde rondreizen, is het helemaal anders geworden. Het wordt niet reizen door Rajasthan, maar echter midden in!

In Rajasthan hebben we 2 weken een prive chauffeur 'Ali' met auto! http://www.discover-india.nl/
Met Ali gaan we een mooie reis maken langs o.a. Taj Mahal, Jaipur, Jaisalmer enz

Freden Jolande

Reacties

Reacties

Dinie

Hey zusje,
Ziet er erg goed uit, heel gemakkelijk te volgen.
Ben trots op je. En ik zal jullie zeker volgen, begin je nu al te missen. Dikke kus voor iedereen.

mieke

lieve zus en familie wat spannend allemaal ! nou we gaan het zeker volgen echt goed zo'n site voor je avonturen. en erg goed te volgen allemaal.
nou veel succes met de rest van de voorbereidingen allemaal en een hele dikke kus van loek en mij X

ineke jacobs

hallo jolande, (en familie)
ontzettend leuk dat jullie gaan. eindelijk mensen die het ook echt gaan doen (velen lullen er alleen maar over).. ik vind het erg leuk om jullie te volgen, kan ik wat wegdromen als ik jullie verhalen lees. bij ons is het nog steeds een regelmatig terugkerend onderwerp, ook van de kinderen. Tico (nu 11)heeft nu zijn reisverslag weer mee naar school en iedereen reageert daar enthousiast op. hij zegt nu dat hij blij is dat hij het gemaakt heeft, ondanks dat het toen niet altijd leuk was. Probeer je kinderen aan te zetten tot het maken van een eigen "dagboek". Is echt super.
heel veel plezier nog met de voorbereidingen en ik spreek je nog wel
groetjes ineke

carole

Hallo allemaal. Wat een leuk idee kunnen we toch een beetje meegenieten van jullie geweldige reis. liefs carole and the boys

Jeanine

Hoi Fred, Jolanda, Guusje en Roosje

Het ziet er allemaal geweldig uit. Ik zal jullie zeker volgen. Zet er maar lekker veel foto,'s op dan is het net of we ook een beetje met jullie mee reizen.
Liefs Jeanine

Guusje die op reis gaat!

ik heb er al zin in!! HOERAAA!

cobie

Lieve luitjes,
Wat mooi jullie site en jullie plannen.
Leuk dat het schilderij er ook bij staat met de vogel als symboliek van vrij en weg.
Tot snel ziens!
Een hele fijne reis toegewenst.
Groetjes van Jan en Cobie
Groetjes Cobie

lola en eef

Wij gaan je zoooo missen guusje!

lola: Citroentje!!
Ik ga je missen! Je gaat al bijna! Wanneer ben je jarig? kan ik je een krabbel plaatsen!
xxx lola


Eef:ik ga je echt missen maar wel heel veel plezier!
als je jarig bent stuur ik wat.
XXXXeef maar je bent nog niet weg gelukkig

fleur

hoi roosje wat sta je stoer op de foto

groetjes fleur

fleur

heb je er al zin in

groetjes fleur

roosje

Ja Fleur ik heb er heel erg zin in!

groetjes Roosje

fleur

roosje ik vind het jammer dat je weg gaat maar veelplezier.
maar je bent gelukkig nog niet weg
ik ga je erg missen.
maar gelukkig heb je er zin in

groetjes fleur

corrien

Lieverds,het gaat spannend worden, ik ga jullie nu al missen, leuk dat we beetje mee kunnen reizen. liefs Lisa en \Corrien en niet te vergeten Izi!xxx

iza

ik vind het jammer dat je al zo snel weg gaat.
maar ik vind het wel heel leuk dat ik zo kan zien en lezen
waar jij bent. ik zal je vaak schrijven.

dikke kus iza

fleur

hoi roosje
ik vindt zo als je al weet heel erg jammer dat je weg gaat maar gelukig reis ik met je mee ik ga je zeker overal bij missen met al mij en jou vriendinnen

groetjes fleur

iza

hoi roosje
jammer dat je weg gaat maar je zal aan me denken
als je me kadootje hebt. ik ga je wel
missen maar veel
succses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes iza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iza

hoi guusje
past ales wel in je rugzak??????????????????????????????
groetjes iza

Mjan

We gaan jullie op de voet volgen, spannend hoor :)
Heel veel plezier geniet van elkaar. De foto met de rugzak is idd heeeeeeeeeeeeeeeeel erg gaaf. Renee is ook zo'n tassen freak maar dit slaat echt alles.
xx
Mjan

Resie

Ha lieve Jolan, Fred, Guusje en Roosje,

Wat leuk zeg om dit te lezen. Hartstikke goed.
Ben zo benieuwd maar het wordt vast een superervaring.

Stuur snel weer een reactie. leuk omd e foto's van de meisjes te zien. Wat gaat dat snel he?

Geniet er maar heel veel van!
xxxxResie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!