familienuijtenopreis.reismee.nl

Van Goa naar Rajasthan

.... en een frisse duik !

Reacties

Reacties

emmy

heey guus!! ik mis je heel erg! je stuurt leuke e-mails!
iedereen in de klas moest lachen omdat die mannen je na keken. en trouwens leuke hennatattoo, echt supermooi! ik ben in de carnavalsvakantie gaan skieen. dat was echt super leuk! ik mis de sneeuw!hihi
ben je ook in de Taj mahal geweest? ik denk dat het erg mooi was! nou in iedergeval hier is het zoals gewoonlijk. heel veel kinderen zijn gaan skieen. niemand heeft iets gebroken of gekneusd, een wonder.hi! nou veel meer heb ik niet te zeggen, dus heel veel xxxxxxxxxxxxxxjes van emmy!

iza

hoi roosje
lekker zwemen buiten
zal ik ook willen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikke kus iza!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!